SPOSOBY NA PROBLEMY DOTYCZĄCE FILTRÓW DPF/FAP
Regeneracja statyczna – Dopalanie serwisowe na postoju czas trwania ok 15-40 min.
Regeneracja dynamiczna – Dopalanie serwisowe podczas jazdy stałym tempem z aktywowaną procedurą dopalania.
Polega na demontażu filtra oraz wyczyszczeniu go przy pomocy specjalnej maszyny która pod ciśnieniem usuwa sadzę bez potrzeby rozcinania obudowy filtra.
Usługę możemy wykonać tylko i wyłącznie jeśli filtr DPF/FAP nie jest uszkodzony termicznie oraz mechanicznie.
Możliwość zastosowania praktycznie w każdym samochodzie.
Filtr zostaje zdemontowany, jego uszkodzone wnętrze zostaje usunięte, atrapa zostaje.
Zostaje zamontowana ponownie na samochód. Usuwamy tylko i wyłącznie uszkodzony filtr! Katalizator, obudowa filtra oraz wszystkie czujniki zostają jak w oryginale. Dzięki tak przeprowadzonemu zabiegowi nie ma problemów na corocznych przeglądach oraz norma emisji spalin nie zmienia się!
Usunięcie programowe polega na skopiowaniu oryginalnej zawartości w sterowniku silnika oraz przerobienie programu w taki sposób aby filtr został wyłączony jak by go nie było od nowości. Gotowy program wgrywamy z powrotem do sterownika i cieszymy się brakiem drażniących kontrolek oraz problemem z silnikiem.
Usuwamy filtr programowo łącznie z procedurami dopalania! Większość amatorów, która pojawiła się na rynku, usuwa tylko i wyłącznie błędy DTC. Po takim zabiegu samochód podczas diagnostyki nie wykazuje błędów jednak wszystkie procedury związane z dopalaniem filtra dalej są aktywne, co za tym idzie przybywający olej lub uszkodzenie turbosprężarki to tylko kwestia czasu! Zaufaj najlepszym!
Poprawnie usunięty filtr DPF/FAP powoduje spadek spalania, a problem przybywającego oleju już się nigdy nie pojawi.
Program jest zapisem cyfrowym, nie ma możliwości jego samoistnej zmiany.
Nie stosujemy takich rozwiązań jednak na specjalne życzenie klienta ta opcja jest również dostępna. Emulator objęty jest 24-miesięczną gwarancją.
Dla osób które chcą zostawić swój samochód w oryginalne ze sprawnym filtrem proponujemy wymianę jego na nowy zamiennik lub oryginał według numeru producenta. Opcja zdecydowanie najdroższa jednak sprawny filtr posłuży nam na kilkadziesiąt tysięcy kilometrów, oczywiście o ile zachowana jest całkowita sprawność silnika tj. działający zawór EGR, sprawna turbosprężarka, umiarkowany apetyt na olej silnikowy, itd.