Dzisiaj przedstawiamy wam naszą firmówkę i chodź jest z nami już od ponad roku nie była jeszcze nigdzie prezentowana a być może zaciekawi fanów troszkę mocniejszych diesli.✌?

Prezentowany samochód to Audi A5 3.0TDI CCWA 239ps z 2009r. ? Samochód zakupiony po małej stłuczce z wizją na jego dalszą przemianę.
Audi zostało przerobione na poliftową S5 z dbałością o każdy detal (no może poza srebrnymi lusterkami które tak naprawdę nijako by pasowały do reszty) dostało kilka smaczków takich tak tylna lotka oraz przedni splitter od Maxtondesign jednak najważniejszy jest tutaj performance STAGE 4⃣?

☄Hamulce: Przód 8 tłok z Audi RS5/R8 + nawiercane tarcze RS6 C5, tył: zaciski + tarcze S5
?Zawieszenie: EIBACH B12 Kit -25mm
?Wydech: Downpipe 3 cale RM MOTORS, reszta 3 cale z rozejściem na 2,75 kwasówka na jednym przelotowym tłumiku Xtreme Project końcówki Akrapovic Exhaust System
?Turbosprężarka Hybrydowa Tc-Turbo Turbosprężarki Łódź
❄?Intercooler FMIC.PL
⚙Dolot custom + filtr K&N Filters
⛽Wydajniejszy układ paliwowy
?Skrzynia manualna 6 biegów + sprzęgło ori 2-tarczowe
?Usunięty DPF, EGR, klapy kolektora

Zaprogramowano w sterowniku:
☑LAUNCH CONTROL
☑TWARDA ODCINKA
☑POPCORN LIMITER

Audi na seryjnym sterowniku EDC17CP14⚙

Samochód mierzony niecały rok temu wygenerował:
➡385ps/750nm @ 2 barach
Obecnie doładowanie to 2.15 bara oraz kilka modyfikacji w układzie paliwowym.
Limiter momentu pozostał na 750nm jednak finalny wynik oscyluje w granicach ➡400ps z plusem ?????
Prezentowany setup pokonał już 20.000km dlatego też możemy śmiało powiedzieć iż jest on bezawaryjny zaś sam samochód nadaje się do jazdy w mieście/trasie oraz wieczornego upalania ze znajomymi ?

Po korekcie i uruchomieniu metanolu wrzucimy Update!

STAY TUNED ??